Gyakran ismételt kérdések

  • Van-e lehetőség személyes átvételre, megtekinthetem-e a terméket rendelés előtt?
    Sajnos kiállító termünk nincs, személyes átvételt biztosítani nem tudunk.
  • A kiválasztott termék nincs készleten, tudok rendelni?
    Az aktuálisan készleten nem lévő termékből rendelni nem tudunk, nem tudjuk előre mikor milyen termék érkezik, minden héten új árut kapunk, amit folyamatosan dolgozunk fel. Amennyiben egy termék aktuálisan nincs készleten, fel lehet iratkozni várólistára, ha érkezik a termék, a rendszer automatikus emailt küld a megadott email címre, ekkor a terméket meg lehet vásárolni az oldalon keresztül
  • A jelenleg hiánycikként feltüntetett termékek kb. mikor kerülnek újra elérhetővé?    Folyamatosan jön új áru, de előre sajnos nem tudom sosem mikor mi érkezik. Rendelni nem tudok, ami érkezik azt tudom készletre tenni.
  •  Kaptam emailt, de mikor meg akartam vásárolni nem volt a termék készleten.
    A várólistára egyszerre többen is feliratkozhatnak, a termék érkezéséről szóló emailt így mindenki egyszerre kapja, ezért előfordulhat, hogy valaki más megvásárolta a terméket korábban.
  • Egy termékből több darabra lenne szükségem, de a rendszer csak egy darabot enged kosárba tenni.
    Általában a termékeinkből 1-1 darabok vannak, amennyiben több darabra lenne szüksége, vagy emailban vagy a megrendelés során a megjegyzés rovatban tudja jelezni, mindenképp visszajelzünk, hogy aktuálisan van-e a kért mennyiség.
  • Nem tudom megadni a kiválasztott méretet, mit tegyek?
    A kiválasztott méretet a rendelés végén, a megjegyzés rovatban tudja feltüntetni!
  • Kosárba tettem a kért terméket, de amikor visszatértem már nem volt meg, mi történt?
    Mivel a termékeinkből 1-1 db van általában, előfordulhat, hogy a terméket valaki más időközben megvásárolta, ezért a  termék aktuálisan elfogyott.
  • Mennyi lesz a szállítási költség? Van ingyenes szállítás?
    A szállítási költség  a szállítási feltételekben megírt szállítási kötségek az irányadóak.Egyedi esetekben, (pl. a rendelt termék túlméretezett vagy több termék esetén nem lehet biztonságosan egy csomagba csomagolva szállítani, vagy egybe csomagolva túlméretezett csomagként adható fel)  egyedi szállítási költség kerül felszámolásra.A pontos szállítási költségről a rendelést visszaigazoló levélben kapsz pontos tájékoztatást. Amennyiben nem ért egyet a szállítás megállapított költségével, úgy jogában áll elállni a vásárlástól.Erről a döntéséről kérjük írásban jelezzen. Ingyen szállítást nem áll módunkban biztosítani.
  • Utánvéttel szeretnék rendelni, mennyi a költsége?
    Utánvétes vásárlás esetén a minimális rendelési érték 3000.- Ft., és a további költségekről itt találhatsz részletes információkat: Szállítási és fizetési információk .  Extra méret, vagy magasabb rendelési összeg esetén a szállítás költsége növekedhet, erről pontos felvilágosítást rendelés után tudunk adni.
  • Van elállási jogom a vásárlás után?
    Igen, a vevők elállási jogukat gyakorolhatják 14 napon belül a törvényi előírásoknak megfelelően. Erről bővebben olvasható a weboldal tájékoztatójában, illetve az NFH hivatalos oldalán.
  • Nem volt számla csomagban, hogyan kapom meg?
    Amennyiben külön kérést nem kapunk erre vonatkozóan, a számlát pdf formátumban emailen keresztül juttatjuk el. Amennyiben ön jelzi felénk papír alapú számla igényét, azt kinyomtatva minden esetben a csomaggal együtt küldjük.
  •  Külföldről tudok utalni ?
    Sajnos külföldi bankszámláról nem tudunk utalást fogadni. Külföldi címre postázni sincsen módunkban.
  • Hogyan működik a várólista?
    A várólista egy lehetőség, az éppen készleten nem lévő termékek esetében fel lehet iratkozni a várólistára. Amennyiben a kiválasztott termékből érkezik, készletre tesszük, ekkor a rendszer automatikus emailt küld a várólistán lévőknek. Ekkor a terméket az oldalon keresztül meg lehet vásárolni.  A várólistára való feliratkozás semmilyen kötelezettséggel nem jár, így amennyiben a vásárlás már nem aktuális, a kapott emailt figyelmen kívül lehet hagyni.

    Ez a funkció automatikus, a feliratkozásról nem kapunk  értesítést és nincs módunkban nyomon követni minden egyes feliratkozót. Ez  egy lehetőség a vevőnek, hogy értesítést kapjon az esetleges készletre kerülésről.