A feliratkozáshoz be kell lépni!

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

1. A webáruház használatával, a megrendelési folyamattal kapcsolatos információk

1.1 A Babavár online áruházban (www.babamamaoutlet.hu) mindenki vásárolhat, aki regisztrációval rendelkezik és elfogadja a jelen üzletszabályzatban foglalt feltételeket. A vásárlást megelőzően a pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot.

1.2 A hibásan, vagy hiányosan kitöltött regisztrációs lapot érvénytelennek tekintjük. A Babavár online áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

1.3 A bemutatott termékek részletes leírását az adott árucikk információs oldala tartalmazza. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t, viszont nem tartalmazza a szállítás költségét. Az oldal működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, tévesen megjelent árakért nem tudunk felelősséget vállalni!

1.4Akciós áru esetében az akció a megadott határidőig vagy a készlet erejéig tart. Amennyiben az akciósan megrendelt termék elfogyott vagy időszakos készlethiány merül fel, erről a megadott e-mail címre az eladó értesítést küld.

1,5 A sikeres rendelés elküldése után a legközelebbi munkaidőn belüli időtől számítva maximum 48 órán belül visszaigazolást fogsz kapni a vásárlás során megadott e-mail címre. A visszaigazolás tartalmazni fogja a megrendelt tételeket és a bruttó fizetendő összegeket, a kiszállítási díjjal együtt.

1,6 A www.babamamaoutlet.hu oldalon található termékeket a készlet erejéig tudjuk garantálni!

1.7 A Babavár online áruházban a rendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges!

1.8 A beérkezett rendelésről az eladó visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelt termék vagy termékek pontos specifikációját és az árát.  Amennyiben a visszaigazolás hibás adatot tartalmaz, azt a megrendelőnek 24 órán belül jeleznie kell, hogy a kiszállítást megelőzően legyen mód a korrekcióra.

1.9 Amennyiben a megrendelt áru nincs raktáron, az eladó értesítést küld a termék várható szállítási időpontjáról.

1.10 A megrendelt termékek kiszállítását országosan a GLS Futárszolgálat végzi, a futár munkaidőn belül keresi fel a címzettet, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik.

1.11 A rendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után.

1.12 A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak. A webáruházban szereplő termékek egy része van a raktárban, másik részére rendelést veszem fel, a maximális szállítási határidőt 2 hétre veszem fel az utalástól számítva.Az esetleges készlethiány esetén ez a határidő hosszabb lehet, de ebben az esetben mindenképp jelzem a vevőnek.

2.  szállítási és fizetési feltételek

2.1 A megrendelt áru értékét és a szállítási költséget a megadott számlaszámra utalással kell kiegyenlíteni. Utánvétes szállítás kiválasztásánál a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. alkalmazottjánál van mód kézpénzben illetve bankárnyás fizetéssel.  A csomag kérhető házhozszállítással, illetve GLS csomagpontra történő kiszállítással is!

2.2  Az átvevő köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és a külső csomagoláson észlelt sérülés esetén, felbontani. Az esetleges károkról a fuvarozóval közösen jegyzőkönyvet kell felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a szállítást végző cégnek haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

2.3 Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, a szállító értesítést hagy, és a szállítást végző cég szabályzatának megfelelően jár el.

2.4  Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Babyhappy Kft.-vel szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.

2.5
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. : https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
Ügyfélszolgálat telefonszám: 06-1/802-02-65

2.6 Utánvétel esetén a minimális rendelési érték 3000.- Ft.

A részletes szállítási költségeket itt találhatod meg: Szállítási és fizetési információk

 3. Észrevételek – reklamáció

3.1 Miután első sorban sérült, hiányos,csomagolási hibás vagy használt termékeket árulok, mindig a feltüntetett állapotnak megfelelően postázok. Ha eltérést tapasztalsz, mindenképp jelezd nekem, az átvételt követő legkésőbb másnapján.

3.2 Amennyiben speciális kérésed vagy problémád lenne, kérjük fordulj bizalommal hozzám tel: 06-20-508-64-00 vagy e-mail-en: babavar@gmail.com, info@babamamaoutlet.hu

3.3 Ha a termék sérülten érkezik, a reklamáció jelzését  24 órán belül tudjuk elfogadni.
Ha csomagoláson bármi külső sérülést látsz vagy szállításból adódott sérülést veszel észre a terméken , kérlek vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, vagy a megadott telefonszámon jelezd,  csak így tudjuk a szállításból adódó sérüléseket a GLS-sel rendezni, mert a szállításért ők a felelősek.

3.4 A csomag felbontásból  adódó és egyértelmű látható vágási sérülésért illetve összeszerelésből adódó sérülésekért nem tudunk garanciát és felelősséget vállalni!

3.5 A megvásárolt  terméket mosás után nem áll módunkban visszavenni A terméket csak abban az állapotban van módunk visszavenni, amelyben elküldtük.A textil termékek a cég saját címkéjével ellátva kerülnek kiszállításra, vásárlástól való elállás esetén a terméket ugyan ebben az állapotban tudom visszavenni.
Kérjük a fehérneműt megfelelő körültekintéssel használni és próbálni.Nem vállaljuk a nem megfelelő használatból eredő törés esetén a csatt pótlását.

Telefonon (H-P: 8 és 17 óra között), e-mailen 0-24-ig

4. ADATVÉDELEM

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-74778/2014

4.1 Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. A regisztráló személy hozzájárul ahhoz, hogy a Babavár hírlevelet, akciós ajánlatot küldjön számára, valamint értesítse új termékek megjelenéséről.

4.2 A Babyhappy Kft., mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvény előírásait maradéktalanul betartva tartja nyilván és kezeli a regisztrálók adatait.

4.3 A Babyhappy Kft. a regisztráció során tudomására jutó személyes adatokat semmilyen körülmények között nem teszi – az érintett kifejezett jóváhagyó hozzájárulása nélkül – más számára hozzáférhetővé.

4.4 A regisztráció bármikor visszavonható, minden általunk küldött hírlevélben lehetőség van a leiratkozásra. A Babyhappy Kft. a regisztrált személy kérésére, személyes adatait haladéktalanul törli a nyilvántartásából.

4.5 A személyes adatok kezelésére vonatkozó hatályos jogszabály:

1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról.

5. A vásárlástól való elállás joga

5.1 Ezúton szeretnénk felhívni a tisztelt vásárlónk figyelmét, hogy a csomag kézhezvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól, felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő:
Attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt személy, a fuvarozótól a csomagot átveszi. A 14 nap eltelte után nem áll módunkban elfogadni a vásárlástól való elállást!

A webshopból történő vásárlásnál a 14 napos elállási jogra vonatkozó rendelkezéseket a 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet tartalmazza, ami előírja, hogy e többlet jogosultság csak a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó fogalmát az új Ptk. a következőképpen határozza meg: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A 14 napos elállási joggal, tehát csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem.

5.2 Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát egyértelmű nyilatkozatban elektronikus úton küldött levél útján köteles közölni velünk az info@babamamaoutlet.huhu emailcímen, illetve a csomag visszaküldésével a mellékelt felmondási nyilatkozatot is köteles kitöltve visszajuttatni hozzánk! (BabyHappy Kft., 2315 Szigethalom, Iskola utca 41/D. 1/5.)
Mi visszaigazoljuk, és ezt követően tudunk egyeztetni a visszaküldés folyamatáról és módjáról. Kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne indítson vissza csomagot!

5.3 A fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel vagy portóval.

5.4 Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a dolgot a határidő lejárta előtt elküldi.

5.5 Vásárlástól való elállás esetén a Babyhappy Kft. köteles a vevő által kifizetett összeget legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 naptári napon belül visszatéríteni. Ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többlet költséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni,a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza).Erről az összegről pontosan. a vásárlástól való elállási szándékot elfogadó levelünkben levelünkben adunk tájékoztatóst

5.6A fogyasztó csak a dolog jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel!

(a fogyasztó felel a termék kipróbálását meghaladó használatból adódó értékcsökkenésért)

Letölthető dokumentum: itt

6.  Felelősség

* Az Interneten küldött, vagy fogadott bármilyen adat.

* Bármilyen működési hiba a hálózaton, ami akadályozza a Babavár online babaáruház normális működését és a vásárlást.

* A kommunikációs eszközök vagy a vonal meghibásodása.

* Bármilyen elektronikus levél vagy adat elvesztése.

* Bármely szoftver nem megfelelő működése.

* Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

6.2 A Babavár online áruház nem vonható felelősségre semmilyen kárért, ami az áruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Egyedül a vásárló felelős az áruházhoz való csatlakozásért és a weblapon történő vásárlásáért.

6.3 A vevő felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

6.4 A Babavár online áruház bármikor értesítés nélkül megváltoztathatja a vásárlás feltételeit, kötöttségek nélkül módosíthat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a weblapon történő megjelenés időpontjától lép életbe.

6.5 A Babavár online áruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a rendelését és törölheti a regisztrációját annak, aki bármilyen formában megsérti a szabályokat. A vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Az online értékesítésekre vonatkozó hatályos jogszabály:

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről

7.Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

7.1 Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik.

7.2 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének m) és n) pontjai értelmében a vállalkozásnak tájékoztatnia kell a fogyasztót a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségről, valamint a jótállás fennállásáról és annak feltételeiről.

7.3 Tájékoztatás 

Jótállás:
Bizonyos tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettséget jogszabály ír elő. Ez annyit jelent, hogy a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Az egy év a fogyasztási cikk átvételével vagy – amennyiben azt a forgalmazó, avagy megbízottja végzi – az üzembe helyezés napjával kezdődik. A gyártó illetve forgalmazó a jótállási kötelezettség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett: a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve az valamilyen külső behatás következtében romlott el.

Szavatosság:
A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben.
A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.
A bizonyítás ilyenkor már igen nehéz, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, illetve más független, akkreditált intézmény – pl. az ÉMI-TÜV-SÜD – által végzett vizsgálat költségeit a vevőnek kell állnia, azonban, ha a kifogása alaposnak minősül, a forgalmazó köteles ezt megtéríteni.

7.4 Használt termékre garanciát nem vállalunk.
Ebbe a termékkörbe kétféle típusú árucikket sorolunk:
Első a normál használt termékek.
Második a szállítás sérült, amely lehet csomagolás nélküli, bontott vagy akár csekély mértékben sérült csomagolású termék. A weboldal termékei között kizárólag ilyen termékeket árusítunk!

Rendelés leadása esetén ezt mindenképp vegye figyelembe.

TÁVSZERZŐDÉS

A Megrendelőlap Megrendelő általi elküldésével és annak a Szállító által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.5.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre egyrészt a Babyhappy Kereskedelmi KFT(székhely: 2315 Szigethalom, Iskola u. 41/D: adószám:14925999-2-13,cégjegyzékszám:13-09-131881,Bankszámla: CIB BANK – 10700512-49554902-51100005 ) a továbbiakban: Szállító ,Másrészt a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

1. A Szállító köteles a megrendelt és a Szállító által visszaigazolt, a Vevő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelésen megjelölt szállítási címre, raktáron lévő termékek a megbeszélt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik (pl: a termék beszerezési ideje hosszabb, vagy a termék nem beszerezhető), úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt 72 órán belül.

2. Személyes átvétel nem lehetséges, illetve kivételes esetben a székhelyen előre megbeszélt időpontban.

3.A Megrendelő köteles a vételárat a Szállító által a megrendelőlapon feltüntetett e-mail címre kiküldött proforma számla adatai alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a Szállító fent megjelölt bankszámlájára átutalni. Ez esetben Szállító a vételárnak a bankszámláján történő jóváírását követően 5 munkanapon belül- köteles a terméke(ke)t a Megrendelő által megjelölt szállítási címre elküldeni.

4. Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

5. Szállító a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.

7. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.