A feliratkozáshoz be kell lépni!

Vásárlási feltételek

Fogalom:

Általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.

 

ÁSZF szerződéses tartalommá válása:

Az általános szerződési feltétel akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerje, és ha azt a másik fél elfogadta.

Külön tájékoztatni kell a másik felet arról az általános szerződési feltételről, amely lényegesen eltér a jogszabályoktól vagy a szokásos szerződési gyakorlattól, kivéve, ha megfelel a felek között kialakult gyakorlatnak. Külön tájékoztatni kell a másik felet arról az általános szerződési feltételről is, amely eltér a felek között korábban alkalmazott feltételtől. Az ilyen feltételek akkor válnak a szerződés részévé, ha azokat a másik fél a külön tájékoztatást követően kifejezetten elfogadta.

Az a feltétel, amely a vállalkozást a szerződés szerinti főkötelezettsége teljesítéséért járó ellenszolgáltatáson felül további pénzbeli követelésre jogosítja, akkor válik a szerződés részévé, ha azt a fogyasztó – külön tájékoztatást követően – kifejezetten elfogadta. 

1. A webáruház használatával, a megrendelési folyamattal kapcsolatos információk az elektronikus szerződéskötés lépései

1.1 A Babavár online áruházban (www.babamamaoutlet.hu) mindenki vásárolhat, aki regisztrációval rendelkezik és elfogadja a jelen üzletszabályzatban foglalt feltételeket. A vásárlást megelőzően a pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot.

1.2 A hibásan, vagy hiányosan kitöltött regisztrációs lapot érvénytelennek tekintjük. A Babavár online áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

1.3 A bemutatott termékek részletes leírását az adott árucikk információs oldala tartalmazza. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t, viszont nem tartalmazza a szállítás költségét. Az oldal működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, tévesen megjelent árakért nem tudunk felelősséget vállalni!

1.4Akciós áru esetében az akció a megadott határidőig vagy a készlet erejéig tart. Amennyiben az akciósan megrendelt termék elfogyott vagy időszakos készlethiány merül fel, erről a megadott e-mail címre az eladó értesítést küld.

1,5 A sikeres rendelés elküldése után a legközelebbi munkaidőn belüli időtől számítva maximum 48 órán belül visszaigazolást fogsz kapni a vásárlás során megadott e-mail címre. A visszaigazolás tartalmazni fogja a megrendelt tételeket és a bruttó fizetendő összegeket, a kiszállítási díjjal együtt.

1,6 A www.babamamaoutlet.hu oldalon található termékeket a készlet erejéig tudjuk garantálni!

1.7 A Babavár online áruházban a rendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges!

1.8 A beérkezett rendelésről az eladó visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelt termék vagy termékek pontos specifikációját és az árát.  Amennyiben a visszaigazolás hibás adatot tartalmaz, azt a megrendelőnek 24 órán belül jeleznie kell, hogy a kiszállítást megelőzően legyen mód a korrekcióra.

1.9 Amennyiben a megrendelt áru nincs raktáron, az eladó értesítést küld a termék várható szállítási időpontjáról.

1.10 A megrendelt termékek kiszállítását országosan a GLS Futárszolgálat végzi, a futár munkaidőn belül keresi fel a címzettet, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik.

1.11 A rendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után.

1.12 A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak. A webáruházban szereplő termékek egy része van a raktárban, másik részére rendelést veszem fel, a maximális szállítási határidőt 2 hétre veszem fel az utalástól számítva.Az esetleges készlethiány esetén ez a határidő hosszabb lehet, de ebben az esetben mindenképp jelzem a vevőnek.

1.13  A szerződéskötés lehetséges nyelvei: magyar

1.14 A megkötött szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek,  iktatásra nem kerül, későbbi hozzáférhetősége
biztosított.

1.15  A kiszállítási díj a termék(ek) súlyától és nagyságától is függ. Az adott termék, illetve termékek szállítási költségéről emailben adunk tájékoztatás mivel a rendszer nem tudja megállapítani pontosan mekkora és hány csomagba lehetséges a feladás. Az utalás megtörténte , a szállítási feltételek elfogadását is jelenti.

1.16  Utánvétes csomag esetén csomagot minden esetben kizárólag a szállítási költség egyeztetése után , annak elfogadásáról visszaigazoló email alapján  indítom! Automatikusan nem indul csomag csak a pontos átvételi összeg egyeztetése után.

2.  szállítási és fizetési feltételek

2.1 A megrendelt áru értékét és a szállítási költséget a megadott számlaszámra utalással kell kiegyenlíteni. Utánvétes szállítás kiválasztásánál a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. alkalmazottjánál van mód kézpénzben illetve bankárnyás fizetéssel.  A csomag kérhető házhozszállítással, illetve GLS csomagpontra történő kiszállítással is!

2.2  Az átvevő köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és a külső csomagoláson észlelt sérülés esetén, felbontani. Az esetleges károkról a fuvarozóval közösen jegyzőkönyvet kell felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a szállítást végző cégnek haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

2.3 Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, a szállító értesítést hagy, és a szállítást végző cég szabályzatának megfelelően jár el.

2.4  Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Babyhappy Kft.-vel szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.

2.5
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. : https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
Ügyfélszolgálat telefonszám: 06-1/802-02-65

2.6 Utánvétel esetén a minimális rendelési érték 3000.- Ft.

A részletes szállítási költségeket itt találhatod meg: Szállítási és fizetési információk

 3. Észrevételek – reklamáció -panaszkezelés

3.1 Miután első sorban sérült, hiányos,csomagolási hibás vagy használt termékeket árulok, mindig a feltüntetett állapotnak megfelelően postázok. Ha eltérést tapasztalsz, mindenképp jelezd nekem, az átvételt követő legkésőbb másnapján.

3.2 Amennyiben speciális kérésed vagy problémád lenne, kérjük fordulj bizalommal hozzám tel: 06-20-508-64-00 vagy e-mail-en: babavar@gmail.com, info@babamamaoutlet.hu

3.3 Ha a termék sérülten érkezik, a reklamáció jelzését  24 órán belül tudjuk elfogadni.
Ha csomagoláson bármi külső sérülést látsz vagy szállításból adódott sérülést veszel észre a terméken , kérlek vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, vagy a megadott telefonszámon jelezd,  csak így tudjuk a szállításból adódó sérüléseket a GLS-sel rendezni, mert a szállításért ők a felelősek.

3.4 A csomag felbontásból  adódó és egyértelmű látható vágási sérülésért illetve összeszerelésből adódó sérülésekért nem tudunk garanciát és felelősséget vállalni!

3.5 A megvásárolt  terméket mosás után nem áll módunkban visszavenni A terméket csak abban az állapotban van módunk visszavenni, amelyben elküldtük.A textil termékek a cég saját címkéjével ellátva kerülnek kiszállításra, vásárlástól való elállás esetén a terméket ugyan ebben az állapotban tudom visszavenni.
Kérjük a fehérneműt megfelelő körültekintéssel használni és próbálni.Nem vállaljuk a nem megfelelő használatból eredő törés esetén a csatt pótlását.

Telefonon (H-P: 8 és 17 óra között), e-mailen 0-24-ig

3.6 Európai online vitarendezési platform: az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói
jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet)
alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot az Európai
Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett
szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel
kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére.
Az Európai Unió online vitarendezési platformjának honlapját itt érheti el:
http://ec.europa.eu/odr. Ezen a honlapon Ön fogyasztónak minősülő magánszemélyként
– amennyiben online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos a jogvitája – a jogvita bírósági
eljáráson kívüli rendezését kezdeményezheti.
Az európai online vitarendezési platform elérhető az Európai Unió összes hivatalos
nyelvén, többek között magyarul is. A honlap működésével kapcsolatos felhasználói
útmutatót a következő oldalon találja: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/.
A vitarendezési folyamat elindításához a fogyasztónak regisztrálnia kell az Európai
Bizottság által működtetett elektronikus felületen.

3.7 Amennyiben akár adás-vételi, akár vállalkozói szerződés alapján nyújtott szolgáltatás
nem felel meg a jogszabályokban, illetve a szerződésben foglaltaknak a vevő, illetve a
megrendelő a Békéltető Testülethez fordulhat. A békéltető testület hatáskörébe az áruk
és szolgáltatások
– minőségével, biztonságosságával,
– és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával,
– valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével
kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik.

A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1- 269-0703
Fax: 06-1- 269-0703
Honlapja: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó, azaz a vevő
illetve az adott szolgáltatást igénybe vevő az érintett gazdálkodó szervezettel közvetlenül
megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható
be kérelem a Testülethez. A békéltető testületi eljárásban a feleket együttműködési
kötelezettség terheli.

4. ADATVÉDELEM

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-74778/2014

4.1 Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. A regisztráló személy hozzájárul ahhoz, hogy a Babavár hírlevelet, akciós ajánlatot küldjön számára, valamint értesítse új termékek megjelenéséről.

4.2 A Babyhappy Kft., mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvény előírásait maradéktalanul betartva tartja nyilván és kezeli a regisztrálók adatait.

4.3 A Babyhappy Kft. a regisztráció során tudomására jutó személyes adatokat semmilyen körülmények között nem teszi – az érintett kifejezett jóváhagyó hozzájárulása nélkül – más számára hozzáférhetővé.

4.4 A regisztráció bármikor visszavonható, minden általunk küldött hírlevélben lehetőség van a leiratkozásra. A Babyhappy Kft. a regisztrált személy kérésére, személyes adatait haladéktalanul törli a nyilvántartásából.

4.5 A személyes adatok kezelésére vonatkozó hatályos jogszabály:

1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról.

5. A vásárlástól való elállás joga

5.1 Ezúton szeretnénk felhívni a tisztelt vásárlónk figyelmét, hogy a csomag kézhezvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól, felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő:
Attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt személy, a fuvarozótól a csomagot átveszi. A 14 nap eltelte után nem áll módunkban elfogadni a vásárlástól való elállást!

A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát,ha a fent megjelölt határidő lejárata előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Babyhappy kft számára.A fogyasztót terheli ennek bizonyítása.

A fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül , de legkésőbb elállási szándékának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül , ha a fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi ( postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A webshopból történő vásárlásnál a 14 napos elállási jogra vonatkozó rendelkezéseket a 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet tartalmazza, ami előírja, hogy e többlet jogosultság csak a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó fogalmát az új Ptk. a következőképpen határozza meg: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A 14 napos elállási joggal, tehát csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem.

5.2 Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát egyértelmű nyilatkozatban elektronikus úton küldött levél útján köteles közölni velünk az info@babamamaoutlet.huhu emailcímen, illetve a csomag visszaküldésével a mellékelt felmondási nyilatkozatot is köteles kitöltve visszajuttatni hozzánk! (BabyHappy Kft., 2315 Szigethalom, Iskola utca 41/D. 1/5.)

Önhatáridőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Mi visszaigazoljuk, és ezt követően tudunk egyeztetni a visszaküldés folyamatáról és módjáról. Kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne indítson vissza csomagot!

5.3 A fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel vagy portóval.

5.4 Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a dolgot a határidő lejárta előtt elküldi.

5.5 Vásárlástól való elállás esetén a Babyhappy Kft. köteles a vevő által kifizetett összeget legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 naptári napon belül visszatéríteni. Ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többlet költséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni,a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza).Erről az összegről pontosan. a vásárlástól való elállási szándékot elfogadó levelünkben levelünkben adunk tájékoztatóst

5.6A fogyasztó csak a dolog jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel!

(a fogyasztó felel a termék kipróbálását meghaladó használatból adódó értékcsökkenésért)

Letölthető dokumentum: itt

6.  Felelősség

* Az Interneten küldött, vagy fogadott bármilyen adat.

* Bármilyen működési hiba a hálózaton, ami akadályozza a Babavár online babaáruház normális működését és a vásárlást.

* A kommunikációs eszközök vagy a vonal meghibásodása.

* Bármilyen elektronikus levél vagy adat elvesztése.

* Bármely szoftver nem megfelelő működése.

* Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

6.2 A Babavár online áruház nem vonható felelősségre semmilyen kárért, ami az áruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Egyedül a vásárló felelős az áruházhoz való csatlakozásért és a weblapon történő vásárlásáért.

6.3 A vevő felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

6.4 A Babavár online áruház bármikor értesítés nélkül megváltoztathatja a vásárlás feltételeit, kötöttségek nélkül módosíthat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a weblapon történő megjelenés időpontjától lép életbe.

6.5 A Babavár online áruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a rendelését és törölheti a regisztrációját annak, aki bármilyen formában megsérti a szabályokat. A vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Az online értékesítésekre vonatkozó hatályos jogszabály:

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről

7.Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

7.1 Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a gyártó vagy forgalmazó vállalhat önkéntes jótállást, illetve a fogyasztót megilletik a kellékszavatossági jogok. A forgalmazó nem vállal ezekre a termékekre jótállást.

7.2 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének m) és n) pontjai értelmében a vállalkozásnak tájékoztatnia kell a fogyasztót a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségről, valamint a jótállás fennállásáról és annak feltételeiről.

7.3 Tájékoztatás 

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Babyhappy kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.


Milyen határidőn érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 1 hónap.


Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a  Babyhappy kft
vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

3.Jótállás:
Bizonyos tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettséget jogszabály ír elő. Ez annyit jelent, hogy a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Az egy év a fogyasztási cikk átvételével vagy – amennyiben azt a forgalmazó, avagy megbízottja végzi – az üzembe helyezés napjával kezdődik. A gyártó illetve forgalmazó a jótállási kötelezettség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett: a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve az valamilyen külső behatás következtében romlott el.

3,Szavatosság:
A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben.
A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.
A bizonyítás ilyenkor már igen nehéz, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, illetve más független, akkreditált intézmény – pl. az ÉMI-TÜV-SÜD – által végzett vizsgálat költségeit a vevőnek kell állnia, azonban, ha a kifogása alaposnak minősül, a forgalmazó köteles ezt megtéríteni.

7.4 Használt termékre garanciát nem vállalunk.
Ebbe a termékkörbe kétféle típusú árucikket sorolunk:
Első a normál használt termékek.
Második a szállítás sérült, amely lehet csomagolás nélküli, bontott vagy akár csekély mértékben sérült csomagolású termék. A weboldal termékei között kizárólag ilyen termékeket árusítunk!

Rendelés leadása esetén ezt mindenképp vegye figyelembe.

TÁVSZERZŐDÉS

A Megrendelőlap Megrendelő általi elküldésével és annak a Szállító által történő visszaigazolásával a 45/2014 (II.26.)  Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre egyrészt a Babyhappy Kereskedelmi KFT(székhely: 2315 Szigethalom, Iskola u. 41/D: adószám:14925999-2-13,cégjegyzékszám:13-09-131881,Bankszámla: CIB BANK – 10700512-49554902-51100005 ) a továbbiakban: Szállító ,Másrészt a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

1. A Szállító köteles a megrendelt és a Szállító által visszaigazolt, a Vevő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelésen megjelölt szállítási címre, raktáron lévő termékek a megbeszélt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik (pl: a termék beszerezési ideje hosszabb, vagy a termék nem beszerezhető), úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt 72 órán belül.

2. Személyes átvétel nem lehetséges, illetve kivételes esetben a székhelyen előre megbeszélt időpontban.

3.A Megrendelő köteles a vételárat a Szállító által a megrendelőlapon feltüntetett e-mail címre kiküldött proforma számla adatai alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a Szállító fent megjelölt bankszámlájára átutalni. Ez esetben Szállító a vételárnak a bankszámláján történő jóváírását követően 5 munkanapon belül- köteles a terméke(ke)t a Megrendelő által megjelölt szállítási címre elküldeni.

4. Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

5. Szállító a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.

7. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.